2012. május 29., kedd

Első nap

Az első valamire való nap végére sikerült a testet összeállítani. Egyetlen csavar sincs rögzítőzve, a műanyag alkatrészekbe egyetlen (önmetsző) csavar sem lett betekerve, a cél az elektromos vezetékek helyének, méretének megtervezése, segítséggel :-)


A videó alapján (4:10-től)  nem volt különösebben nehéz egyetlen lépés sem. Csupán a megfelelő csavarok keresgélésével töltöttem hosszabb időt, mert azok még nem tudom milyen rendező elv szerint vannak összezacskózva.. Lehetne következetesebb is. A talp rögzítésére szolgáló 3 darab, keresztirányú, azonos méretű fém elemeiben (Skid mount) 2 különböző méretű csavar volt.. 4db 5 mm hosszú és kettő 8 mm hosszú, utóbbiakat elég nehezen tekertem be. Mi ennek az értelme? Most úgy gondolom béna csomagolás. hátulra kell tenni, hiszen ide jön a farok kitámasztás. (Köszönöm Balázs! :) ) A főtengelyre nagyon figyeltem, hogy két csapágya egytengelyű legyen. A csavarok végső "meghúzásakor" a főtengely a helyén volt. Most szépen a saját súlyától is könnyen becsúszik a helyére.

Ami érdekes, hogy a videón, valamint az Align manuálban az elevator szervót a a felső kereten belülre kell csavarozi. Ott elég nehéz hozzáférni és nem láttam, hogy a főtengellyel hogyan lesz egy vonalban a szervókar végén a gömb... Maradtam végül a Tarot manuálnál és kívülre tettem. Jónak látszik, lehet hogy az Align verzióban más méretű szervó van?

Pár kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése